Mobil inlägg

Skriver snabbt med mobilen. Orkar inte sätta igång datorn, har inte så mycket internet kvar heller tror jag. Jaja. Idag har jag haft omläggning, det har gått bra och jag börjar nu bli pigg efter narkosen. Gäsp! Haha nej då. Har Skit tråkigt här. Vill åka hem nu men det kunde man tydligen inte matcha med bärhjälpen eller vad nu mamma pratade om. Så jag får sitta här till tjugo över 8. Kul va? Nej inte alls. Dessutom är det lets dance final och jag ska sitta i en jävla taxi då. Fan vill ju titta på när min idol dansar. Mattias alltså! Får väl se reprisen men det är ju inte samma sak. Blä! Hoppas han vinner i alla fall! Rösta på honom svenska folket!!

Kommentarer
Postat av: G

Du, jag är lite nyfiken bara. Vad menar du med omläggning? Ett sår? Amputerad kroppsdel? Eller bara omläggning för att hålla ner ett ödem?

2010-03-26 @ 21:54:47
URL: http://gurudas.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0