Min dag

Torsdagen börjar närma sig mot sitt slut. Har duschat och så vilket är skönt att det är klart. Min dag har bestått av mycket sömn som vanligt. Jag är typ skit trött jämt. I och för sig kom folk från HAB halv 9 imorrse. Sen somnade jag om när dom hade åkt.
Hemma har jag inte gjort så mycket annat. Packat och så till sjukan.

Åkte hemifrån fem i fyra till sjukan. När jag var framme så kändes det som om dom hade glömt förbereda att jag skulle komma. Det låg sängar jag inte skulle ha i rummet jag fick. Men sängen gick snabbt och hämta. När dom hade hämtat sängen så var den inte bäddad. Allt brukar vanligtvis vara färdigt annars men dom kanske hade mycket annat här och det är ju inte farligt att det inte är fixat när man kommer. Den enda som får lida är den som kör taxin som vart tvungen att vänta medans dom fixade. Jag menar han har ju en viss tid han behöver vara på nästa ställe.

Sen togs typ prover direkt när allt var klart med sängen. Och då funkar inte porten. Sköterskan försöker och försöker men nää.. Så jag får en infart i armen. Först tänkte dom väl byta nål i porten men det gör så ont så det får dom fixa på OP imorrn.
Så hon sticker mig i ena armen och det misslyckades så hon testar andra armen (sköterskan alltså)
Usch jag tror inte det riktigt var min dag idag. Eller deras här på sjukhuset? :P Hihi!



Min infart.

Sen runt sex tiden kom pappa och Pilla hit. Vi käkade lite och strax efter kom Sanna. Hon fick också mat och sen kollade vi på film. Vi tittade på Paranormal Activity. Den var bra men inte så läskig som jag trodde, Jag trodde seriöst den skulle vara skitläskig så jag var ganska så soänd då jag trodde något skulle ske. Haha! Men det var trevligt sällskap och så! :) Tack för att ni kom.
Fick en choklad av pilla men jag vet inte om jag vill käka upp det för pappret var så fint. Kanske kan käka upp chokladen men spara pappret? Hähä!

Jaja nu ska jag käka. Ska snart fasta inför OP imorrn. Ska vara där klockan kvart över 8.



Framsidan av chokladen




Baksidan! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0