Hemma och har ont..

Idag kom jag hem från sjukhuset. Igenligen skulle jag ha åkt hem igår efter omläggningem och portacath bytet men jag mådde inte bra alls. Hade så himla ont. Det var en jobbig dag igår. Kunde knappt sova eller vila efter narkosen eftersom jag hade så ont. Så jag var trött. seg (av alla medicin dom "pumpa" i mig) och hade väligt ont.
Därför bloggade inte jag.

Men idag så klockan är snart sju och jag har inte gjort så mycket. Kom hem vid 5 och ligger nu på min nya madrass som jag har fått från Hjälpmedelcentralen. Jag behöver ju en madrass (med luft) som ändrar trycket lite. Det är för att förhindra ligg och trycksår. Jag är inte riktigt kompis med den än. Men hoppas på att bli det sen. Måste ge detta en chans.

Nu väntar jag bara på käk. Det pratas om att köpa Pizza! Mums! Haha men bara jag inte får så mycket hår i min mat som jag fick sist därfirån.

Har inte så mycket mer att skriva. Käka snart och senare blir det Andra Avenyn.

Ni som har mitt nummer: Notera att om ni skickar sms till mig så kan jag inte skicka tillbaka. Har inga pengar på mobilen och vet inte när den fylls på heller.




Dom har bytt porten till vänstra sidan. Och det är ömt som bara den

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bilden ser värre ut på dina Portacart Hål,,än vad jag ser i verklighet,när man tittar,,,Hjärtat....<3

2010-03-18 @ 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0