God natt!

Har precis bytt rum här på sjukhuset. Dom har verkligen fullt, det bara väller in barn :O Hehe vart kommer alla ifrån? Nej då.. Alla blir dåliga samtidigt. Oj oj! Vad snälla dom är som gav mig ett enkel rum! <3
Annars hade jag fått dela rum med en bebis. Vet inte om jag hade orkat det...

Imorgon (eller ja, idag) så är det massage först, sen tror jag dom kommer från tandvården för att jag ska testa mina nya skenor och sen är det omläggning. Men inte bara det denna gång. Dom ska även byta min Port-a-cath. Den jag har nu krånglar. Sen på kvällen åer jag hem och jag bara längtar! Tycker det är lite jobbigt då dom har fullt på avdelningen.

Jaja men nu ska jag ta en insomningstablett och sen försöka somna. Den hjälper ganska mycket tack och lov!

God natt med er!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas allt känns bättre idag!

2010-03-16 @ 15:14:53
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0