God natt!

Ska nu försöka sova. Kommer nog bli svårt eftersom jag har sovit hela dagen. Det blir ju så tyvärr efter när man har haft omläggning. Man blir verkligen super trött.. Är ganska så ledsen över att det inte blev bra. Jag är ju så illa tvungen att dras med denna lindningen. Det stör mig riktigt rejält!
Har varit skit känslig ikväll.. Gråtit för minsta lilla. Men det är klart i och för sig. Mår inte kroppen bra så blir man ju känsligare. Fast inte som jag som gråter för minsta lilla. hehe har verkligen super lätt för att gråta och det är inte kul alls.

Någon mer som har det och kan man "träna" bort det?

Jaja natti natt med er! Puss

Kommentarer
Postat av: sandra

följer din med;)

2010-03-13 @ 11:33:52
URL: http://sazzyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0