God natt!

Jösses vad statistiken går upp och ner!
Jaja det var inte det jag skulle skriva om. Ville bara önska er en god natt. Ska försöka sova nu för imorgon bitti kommer arbetsterapeuten och kanske nån från kommunen. Först ska det bli prat om man kan fixa min rullis för jag kan inte sitta i den. Jag får så himla ont. Jag behöver liksom ha den bakåtlutad lite och stumpen i högläge. Tror inte det kan fixas men men. Kommer det någon från kommunen så ska vi prata om trapphiss. Det är bara och hålla tummarna att man får det för då skulle jag kunna använda en permo och sitta i för dom sitter jag ganska bra i. Usch jag är lite nervös! Och sen ska jag till sjukan på eftermiddagen.. (vilken dag)
Jaja.. Ska nu kolla bilddagboken och sen ta mediciner för att sen försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0