God natt!

haha har spelat dataspel sen klockan 22.00 typ. Dataspelet Mitt djursjukhus spelade jag. Väldigt kul faktist och ganska lärorikt. Det är inte mitt spel utan jag lånade det av Johanna som var här. Tack vännen!
Skulle kunna tänka mig att ha ett eget. Får se om jag skaffar när jag har råd. Problemet är bara när ska jag ha råd?
Suck. Är rätt fattig nu för tiden.. Ja ja.
Men samtidigt - jag går ju inte under om jag inte har spelet. Det är ju inte så jätte viktigt. Men skulle självklart vara kul. :)
Innan jag spelade så kollade jag på Andra avenyn. Lika spännande som vanligt! Någon mer som följer serien?

Jaja. Nu ska jag sova. Alla andra gör likadant och jag skulle behöva göra detsamma. Har en jäkla huvudvärk. Och sen så ska man till sjukan sen idag. Usch! Ett himla fram och tillbaka men vad har jag för val?

God natt med er!




Spelet jag spelade. SKoj!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men hörru du,Du har ju pengar på kontot,ditt..Men de är våren som måste komma så vi kan ta en sväng till och fixa ett pass el id...Så du kan ta ut...Se de som posetivt..Allt växer på ditt konto..Kramis

2010-03-04 @ 21:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0