God morgon!

God morgon på er! Eller god och god.. Min morgon är inte så rolig.. Haft ont och har nu tagit extra smärtstillande och en lugnande. Kände att det behövdes.. Är verkligen jätte trött men kan inte sova. Inte roligt alls! :(
Senare kommer sjukgymnasten och vi ska träna lite. Jag ska igentligen träna varjedag men det har inte blivit så. Det är så himla tråkigt. Men det är mycket som är tråkigt i mitt liv...
Hehe hon har gett mig en läxa. Jag ska försöka göra situps. Ni kanske tycker det verkar enkelt men eftersom jag ligger i sängen mycket så har inte jag några magmuskler kvar typ. Men den läxan får ta den tid det tar..

Nu ska jag titta lite på tradera. Ska inte köpa något men ska mest bara kolla för det är så fina saker där som t.ex Hello Kitty saker och ¨Miranda nallar. Älskar det!
Hoppas ni får en bra start på den nya veckan! Det förtjänar ni för ni är så underbara mot mig. Glöm ej att jag tycker om er fast jag inte känner er! :)

Ni ger så fina kommentarer! Jag har aldrig fått någon taskig kommentar och det känns jätte kul!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0