God kväll!

God kväll mina läsare!
Har kollat på två dubbel avsnitt av Sveriges värsta bilförare. Väldigt roligt att se! Fattar inte hur dom har lyckats fått körkort?! Mycket kanske är tv också, vad vet jag?
Dom sög iallafall jätte mycket!

Ikväll skulle jag även duscha men duschvagnen jag använder var borta så jag fick ta det enkelt denna gång. Himla skönt faktist för jag kände att jag orkar fan inte duscha. Det kanske fanns någon där uppe som lyssnade på mig? Haha nej då! :P
Gör inget speciellt just nu. Har verkligen super tråkigt. Kommer snart att klättra på väggarna eller något. Nej men jag ska väl hitta på något. Käka måste jag göra innan 00.00 för sen fastar jag. Kanske kan slå på en film och käka? Undra om Luftslottet som sprängdes är bra? Någon som har sett den? Funderar på och se den.

jaja vi får se. Måste iallafall sova direkt efter jag fått mina natt mediciner för jag har fått en preliminär tid till OP imorrn. Klockan 8. Öj öj! Men samtidigt vet man aldrig med OP. Dom säger så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0