Söndag

Hej bloggen!
Har ni haft en bra dag? Själv så har jag inte gjort så mycket. Kollat igenom grejer och tagit det lungt. Är så otroligt trött. förstår inte varför. Nu är det ju sommar och man ska ju vara pigg! Eller har jag fel? heh!
Jaja. Bloggar från min lillasysters dator. Den är typ 10tum. Pytteliten! Men ganska smidig att ha med tycker jag :)
Innan jag satte igång datorn så fixade mamma och jag med ett plåster jag har i ryggen. Eller jag i slutet på ryggen. Den är väl där för att "dämpa" trycket eftersom jag ligger mycket. Ska väl snart stänga ner. Funderar på och måla lite. Har hittat mina målar grejer.

Har även ont. Men det är ju inget nytt. Har ju ont så ofta. Blä! Men man får försöka göra det bästa av situationene. Annars skulle det ju inte funka. Nej men vi hörs! Ha en fortsatt bra kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0