Mobil blogg

Vill mest bara meddela att min blogg förmodligen kommer ligga nere ett tag. Eller alltså den finns kvar men jag kanske inte kan blogga på ett tag. Min dator gick nämligen sönder idag och vet inte hur det blir nu med den. Det var ganska läskigt tidigare. Jag satte igång den och den började knastra och blev varm. Trodde den skulle börja brinna i händerna på mig. Var inte alls kul! Och nu är jag väldigt ledsen över det. Jag har ju allting på datorn. Och vad ska jag göra om dagarna? Jag kommer ju inte upp och kan hitta på något. Det är ju datorn jag håller på med för att få dagarna och tiden att gå. Och vad ska jag göra på sjukhuset när jag är där? Usch vad tiden kommer gå sakta. Är ledsen. Jag Bloggar väl då jag kan igen. Ni får ha det bra så länge! Kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

ursh då gumman.. det låter som att hårdisken paja..

hoppas det fixar sig. kramar

2010-06-16 @ 19:24:49
URL: http://zpernillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0