Min torsdag

Torsdagen börjar lida mot sitt slut. Vad har jag gjort idag då? Jo..
Hemma sov jag hela förmiddagen typ. Var jätte trött. Mamma väckte mig med mat. käkade köttfärs och makaroner. Supergott! 
Hemma har jag inte gjort så mycket annat. Packat och gjort mig redo till att åka till sjukhuset. Har även gosat med kattungarna :)

Nu är jag på sjukhuset. Kom hit i eftermiddags. När jag kom hit togs det prover nästan direkt. Mitt HB var lågt idag så jag har fått blod. Två påsar.
pappa var även på besök en snabbis. Fick se bilder från Phillipipinerna och han hade med sig mat från max. Mums!

Nu gör jag inte mycket. Har duschat och så. Ska väl snart käka för måste ju fasta sen efter tolv. Har även ganska ont just nu. Inte kul alls! :(

Det är familjens dator jag bloggar på om ni undrar. Mamma är snäll att låna ut den till mig nu när jag åker till sjukan. Min dator har lämnas in på lagning idag. Eller felsökning eller vad det nu hette. bye!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej vännen!

Hoppas du har det bra trotts all amotgångar som är just nu! Tänk på det som faktiskt är positivt ;-)

Vem är det som tar dina grejer?!?!?



Kram gumman!

2010-06-18 @ 10:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0