God natt!

Tänkte först bara skriva ett inlägg innan jag ska släcka. Fan va sega tangenter det är på denna dator! Jaja!
vet att det är lördag.
Igår hade jag omläggning som vanligt. Omläggningen gick bra! :) Sen sov jag i stort sett hela dagen på sjukhuset. Var så himla trött efter omläggningen! Ovanligt trött!
Sen hade jag fruktansvärt ont i huvudet. Har nästan aldrig haft så ont förut. Men det var bara att stå ut. Försökte blunda och sova bort det värsta.. hehe!
20.00 åkte jag hem. Hemma har jag inte gjort så mycket. Gosat med kattungarna (några) Sen fick jag cider av mamma. Har inte druckit något med alkohol på evigheter så det var faktist gott. det är tur att man inte "älskar" cider. Visst är det gott men inte så att man vill dricka många. Jag tar nämligen mediciner som inte är så bra för alkohol så dricka mycket är inte bra för mig. Jag kunde tydligen få svårt att andas om det blir som värst (fick jag reda på idag) För vi frågade innan på sjukhuset om det finns mediciner som inte är bra. Nu har jag bara drukit en cider och det gick ju bra! :)

Jaja nu ska jag stänga ner och sen sova! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0