God natt!

Önskar er en god natt! Har inte orkar blogga så värst idag.. Känns ingen bra. Det vätskar o.sv.. Är på sjukhuset nu. Har tagit prover och duschat inför omläggningen imorgon. Duschen vart super läskig. Det kändes som om det rann hela tiden ur stumpen och jag kopplar bara ihop det till att det blöder. Det är hemskt. Så jag skyndade mig allt vad jag kunde. Vart alldeles skakis av rädsla.. Synd att man ska behöva känna så.

Känns inte bra nu heller. Men sålänge jag ligger still känns det hyffsat bra (vilket jag gör nu). Jaja. Nu ska jag väl hitta på något. Kan inte sova än men sen måste jag väl försöka sova. Har tidig omläggning imorrn. Sen ska jag ha möte med folk från Hallstahammars kommun. Kommer vara alldeles dåsig och trött på mötet. Kommer ju inte komma ihåg någonting. Får be kuratorerna att anteckna, dom ska vara med på mötet.

Men god natt med er! (tack för svaren till frågan jag hade i ett tidigare inlägg) Och tack till dig Anna för din fina kommentar! Det värmer :) Hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0