Yes!

Yes slipper näringsdroppet! Är glad över det för det höll på och gå mig på nerverna. Man blir kissnödig hela tiden. På sex timmar kunde jag gå på toa 3ggr. Och jag hade droppet på natten. Fick inte mycket sömn då kan man säga. Lagom tills man somnar så vaknar man igen kissnödig och var så trött och orkade knappt gå på toa. Det var då jag fick nog och ville inte ens ha det på dagen. Nu får jag det under omläggningsdagarna som det var förut. Det blir bra. Men måste dricka 4 näringsdrycker per dag och det tänker jag fan i mej försöka!



Näringsdroppet avslutades i början på helgen och då fick jag skriva Matdagbok och gör det även idag

Kommentarer
Postat av: Beatrice ♥

sv: Tack så jätte mycket! ♥



hur gick det för din moster? hoppas det gick bra!

efter 5 år blir man frisk förklarad :)

2010-07-26 @ 23:49:08
URL: http://bissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0