På sjukan

ett litet inlägg om vad jag har gjort idag. Har faktist inte gjort så mycket alls.. Sovit hemma till lunch. 12:20 ringde larmet och jag var lika trött för det och ville bara somna om men de kan jag ju inte göra för måste ordna till sjukhuset. (dock så vaknade man några ggr på morgonen och förmiddagen) Katten min syster ska ha är så himla social av sig att det nästan kan bli jobbigt men han är ur mysig. Han sitter nedaför min säng ibland och jamar. Då vet man att han vill upp i sängen. Måste typ ta upp honom också för annars ger han sig typ inte. 
Har jag något vid sängen som typ en väska så klättrar han upp på den och vidare på madrasskanten och upp i sängen. Jag som har luftmadrasss. Bara väntar på att den ska pysa. Haha nej då.. Den e nog ganska tjock (hoppas jag iallafall)

Jaja. Packat till sjukan har jag gjort och sen åkt till sjukan. Var här strax efter tre. Fick ta prover nästan direkt och mitt HB är lågt. Eller det va de, fått två påsar nu så det ha väl stigit nu hoppas jag. Hade planer att ta mig ut (imorrn) på power meet som är i Västerås denna helg, började idag men nu är det bara att glömma det för mig eftersom jag får blod. Har mitt desferal som tar ca 24 timmar och det e svårt att ta sig ut med en droppställning. Jaja. Det kommer fler bilträffar hoppas jag!

Hade besök av pappa och Pilla idag. Pappa drar utomland igen så kul att se honom innan han åker för annars blir det så långt tid emellan. Pilla var också kul och träffa. Fick ett super gulligt örngott av henne i... gissa vad? HELLO KITTY!!
Även adventskalendrar som hon aldrig använde i julas (bäst-för datumet har inte gått ut) Gissa vad det är på kalendrarna.... HELLO KITTY!! :D haha tack Pilla!
Pappa hade med sig mat från Burger king. Super gott men är jätte konstig i magen nu. Inte alls kul... Hoppas det var av maten så det inte är nå "problem" som har kommit... Blir drygt..
jaja.. Snart ska jag stänga ner datorn. Har precis ´ätit en smörgås och druckit varm buljong. Ska nog ta mina mediciner, läsa, gå på toa och sen släcka. Omläggning imorrn. Hoppas jag, fanns inte med på OP listan. :S

Natti natt! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0