Jobbigt

Mina inlägg blir nog inte så roliga framöver. Jag har det otroligt jobbigt med värmen. Värken blir så mycket värre då och jag har ont nästan hela tiden. Som nu. Har verkligen jätte ont och önskar att det kunde bli svalare och gärna regn dessutom..
Har just nu ett örngott som mamma blötte ner med kallt vatten som jag la under skinkan och och värken lättade lite men inte mycket. Dessutom börjar det kalla försvinna.

Jaja. Idag har arbetsteraputen varit hem och visat min nya rullis. Det varker vara bättre men jag har inte provat den för hade så ont i morse och var så trött då hon kom. Men den är hemma nu och mamma och jag får testa då jag orkar och kan. Mer kan man ju inte göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0