God natt!

Ska snart på toa och sen försöka sova. Är på sjukhuset just nu. Har ju omläggning på fredagar. Hoppas den blir bra sen idag.
Igår åkte jag till sjukhuset senare. mamma ändrade om taxin vilket var skönt för det känns fortfarande jättejobbigt med magen. Så kom hit till kvällen och då togs det prover direkt och sen duschade jag inför idag då. Mitt HB såg bra ut så jag slipper blod :)  Det låg på 98 tror jag det var och det är ju toppen!

Har inte så mycket att skriva för mina dagar ser ju i stort sett hela tiden likadana ut. Blir typ och läsa samma sak om och om igen men jag skriver lite då och då. Dels för att jag ska kunna "blicka" tillbaka. God natt med er! Kram

Kommentarer
Postat av: Beatrice ♥

Va gullig du är! Tack :) Man får försöka se det roliga i det hela, allt blir lite enklare då :)

2010-07-30 @ 09:55:15
URL: http://bissy.blogg.se/
Postat av: carro

bra saara :) 98 e bra , länge sen jag hörde att d va så bra HB :) <3

2010-07-30 @ 18:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0