God natt

Skriver ett inlägg och önskar er en god natt redan nu. Är jättte trött för katterna håller en vaken och det är inte kul. Dessutom har jag haft ganska ont natten som var. Bläh men hoppas det blir  bättre nu inatt. Iallafall med värken. Katterna kommer nog hålla på som dom gör tyvärr. Dom går mig verkligeen på nerverna.
Kan säga att jag har inte gjort någonting alls idag typ. legat och sovit för jag har varit så trött och sen har jag bara legat och glott typ. Har inte orkat göra någonting. Det enda jag har gjort typ är att packa upp från sjukhuset då jag låg inlaggd.
Tråkigt inlägg det vart. Jag önskar er en god natt! Nu ska jag kika runt här på nätet lite snabbt och ta någon smörgås att äta. Ska försöka tjata på mamma om att vi kan byta ett plåster i svanskotan som jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0