God natt!

Nu är det fredag och jag ska snart ta min insomningstablett. Mår inte så jätte bra för tillfället. Det känns som om det blöder ur stumpen och har haft feber. Mitt CRP har gått ner från förra gången dom tog CRP och det är ju toppen men det är fortfarande för högt.
Men dom har sagt att sålänge jag inte få feber och så, blir det inget antibiotika med tanke på att det går ner av sig självt. Men nu fick jag ju feber till kvällen. Var inte mycket men men. Så får se vad dom säger senare idag. OM jag får åka hem eller ej men det hoppas jag´.

Min torsdag har bestått av att sova. Är så förbanat trött och hängig. Sen har man packat till sjukhuset som vanligt. Busade även med en kattunge hemma men fick nog och skrek på den då den bet mig i näsan för det gjorde ganska ont!
På eftermiddagen åkte jag till sjukhuset. Har tagit prover, duschat inför idag och fått blod. Mitt HB var lågt igen. Får typ blod en gång i veckan typ. Ganska läskigt vad många olika människors blod man kanske har i sig. fick även blod i Norge då jag var där på rikshospitalet i höstas (det var en behandling som då inte kunde göras i västerås) Så jag har även Norsk blod i mig! :) Häftigt va? :P
Nog pratat om blod. Hade filmkväll här på sjukan med mamma, Jörgen och Pilla. Vi kollade på Farsan. Men jag somnade typ i halva filmen så jag såg inte mycket men det jag såg av den var verkligen bra så den rekomenderar jag er att se om ni inte har sett den :)
Det är verkligen typiskt att man är hängig och trött när dom är här och sen när dom har åkt så börjar man piggna till... Suck! >.<

Jaja nu ska jag ta min insomningstablett och hoppas på att somna snart. LIgger lite knasigt i sängen men det går inte att ligga bättre... Hoppas jag får en bra omläggning idag. Iallafall bättre än den som var. 



Går till: Mamma, Jörgen och Pilla för det trevliga sällskapet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0