God natt!

Lovade er bilderna idag. Det jag har köpt på marknaden i fredags. Eller jag lovade er bilderna i Lördags klockan är visst efter 00.00. Men dom kommer troligtvis imorrn. Har inte kunnat låna någon mobil kamera. Hoppas på det imorrn.
Inget har skett idag heller. Det har varit så varmt så jag har haft det jätte jobbigt med värmen. Blir helt slut av den. HAr bara legat i sängen och druckit mycket vätska. Det är super viktigt då det är varmt så GLÖM EJ det mina vänner!
Har inte haft så ont idag så det har varit skönt att ha en dag utan värk. Hade bara ont i morsse.

Nu ska jag försöka sova strax! Ska bara läsa lite ur boken: Känn pulsen slå. Och dricka lite vatten. God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0