Varför ska detta hända mig?

Är så ledsen och arg. Här har jag gått och längtat till en musikal som jag och en vän skulle gå på den 5e februari. Det var stiftelsen "min stora dag" som stod för det hela och det har varit bestämt ett tag nu. Men idag har jag fått reda på att norrmannen som klistrar mina blodkärl i stumpen kommer samma dag. Jag kan alltså inte gå på musikalen som jag har längtat efter och pratat så mycket om.
Detta känns väldigt jobbigt och jag bli skit less på detta. Att en jävla doktor kommer i vägen. Det borde inte få hända sånt här. Har sett fram emot detta så länge och tyckte det skulle bli jätte kul att få göra något roligt för en gångs skull. Men nej. Istället ska jag ligga nedsövd i ca 4 timmar (som dom räknar med) när jag igentligen skulle få gå ut och roa mig lite den dagen. Fan fan fan!




Kommentarer
Postat av: Jenny

What?

Doktorerna är så jävla grymma att de borde skämmas.

Har de ingen vett i skallen alls eller?!

Så himla tråkigt att det ska bli så :(



Man blir ju jätte ledsen av att höra sånt, de bevisar bara på att de vill framstå som efterblivna byfånar.

2010-01-25 @ 19:41:12
Postat av: muffins

va tråkigt, typiskt att dem inte kollat sånt innan man bestämmer en dag. hoppas det går att ordna på nått vis, han har säkert inte tid nån annan gång men det kanske går att få gå på en annan föreställning. det brukar ju alltid vara minst två i varje stad. hoppas det löser sig.

kram

2010-01-25 @ 22:04:45
Postat av: Johannah

Vad tråkigt! Jag tycker stiftelsen "Min Stora Dag" borde kunna prata med dem om att eventuellt bara vänta tills efter föreställningen. Jag tycker det är grymt att förstöra något som en så fin människa som dig har sett fram emot under en lång tid, riktigt grymt!



Jag tänker på dig!

2010-01-26 @ 18:30:05
URL: http://jjohannah.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0