Torsdag!

God kväll!
Hoppas ni mår bra alla läsare! Här är det lite si sådär. Jobiggt med stumpen och har lågt HB. (blodvärde)
Är på sjukhuset. Kom hit vid 16.00. Sen vart det och ta prover nästan direkt ifall man behöver blod och det behövde jag ju. HB:t låg på 76 tror jag.
Så nu väntar jag på att blodet ska bli klart. Det ska ju värmas och så. För man ska inte få i sig kallt blod.
Annars har det inte hänt så mycket annars idag. Sov väldigt länge. Sen tyckte mamma att jag skulle vakna och inte sova mer. (var hemma då)
Eftersom jag vaknade så sent så var det nästan bara och käka och packa till sjukhuset och sen åka.
Det låg ett paket här och väntade på mig. Fick en bok av min gudmor och gudfar. Flickan utan röst heter den. Någon som har läst den?
Så nu måste jag läsa ut"Känn pulsen slå" och Twilight boken. Den är inte ens min och jag har haft den jätte länge. Bara inte sköterskan tror att jag har snott den. Det skulle jag aldrig vara så dum att göra. Sno alltså!

Har ganska tråkiga dagar. Inget speciellt sker om dagarna. Vill göra något. Vill shoppa!
Får se om det blir av nästa vecka. Jenny ville följa med så det blir ju super kul om jag mår bra och så. :)
Längtar!
Har lite grejer jag skulle vilja handla. Som t.ex nå nytt klädesplagg, en mindre sminkväska (helst i hello kitty) men det går bra om det finns nå annat snyggt också. Hår rosetter skulle jag också vilja ha. Och kanske byta in Nintendo DS spel mot nå annat spel om dom fortfarande har så på GAME i Västerås. Nån som vet om det fortfarande går?

Jaja. Nu ska jag vänta på ett Emily kommer. Ska bli himla kul och jag har saknat henne! :)
Ha det bra! Kram kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0