Sjukhuset igen då

Nu var man tillbaka till sjukhuset igen då. Permisen över för denna gång. Men åker hem på fredag kväll igen ^^
Hehe!
Hemma har jag inte gjort så mycket idag. Vilade till klockan ett. Sen kom mormor på besök och vi käkade. Vart kebabrulle från Pizzerian idag :) Mumma!
Resten av tiden var det bara att fixa klart grejerna som skulle med till sjukhuset och nu är jag här.

Jag just nu:



Dricker Energy drink :) Gott! Men bilden vart tagen ur en konstig vinkel. Ser ut som om jag har världens största underkropp och ett litet huvud. Hahah men det bjuder jag på! ;D

Nu ska det tas prover tills imorrn. Blir nämligen omläggning imorrn stället för fredag. Ska på begravning då. Så då går det ju inte.
Jaja. Nu måste jag ta prover. Sen ska jag fixa med mobilen tror jag. Föra in nya låtar och så. Puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0