Mobil Bloggar

Orkar inte sätta igång datorn. Har haft omläggning idag och är trött efter det.
Och inte nog med det så har jag hög feber. 38.8 suck. Förmodligen en infektion på väg i kroppen. Har tagit odling på såren under omläggningen så nu är det bara och vänta och se vad odlingarna visar. SKulle igentligen ha åkt hem idag men dom ville ha mig kvar och ha koll på febern och se hur det utveklar sig.
Just nu ligger jag nedbäddad och tittar på lets dance. Heja Mattias och Willy! Hahah nej då. Kanske inte Willy men han är rolig när han dansar. Nu ska jag inte säga att skulle kunna dansa bättre om jag hade 2 ben. Jag kan inte alls dansa. Men det är fint med dans.
Vilka/vilken hejar ni på? Molly är också helt okej på dans golvet. Jaja nu ska jag fortsätta titta. Reklam men men


GRATTIS CORNELIA PÅ DIN 15 ÅRS DAG! Hoppas du har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0