Min kväll!

Usch vilken kväll man har haft.. Emily kunde inte komma. Säger inte orsaken. Vill berätta att jag absolut inte är arg på henne. Det var nämligen tur att hon inte kom. Idag då det togs prover så tog man även CRP. Den hade stigit till 122. Inte bra alls.
Sen fick jag feber. Frös och hade ont i huvet. Det är ju vanliga symptom på feber. Så jag tog tempen och det låg på 38.9. Ganska högt. Så det var alltså bra att hon inte kom. Jag hade inte varit i så roligt sällskap då. Vart trött och höll på och somna medans jag tittade på "Made in Sweden". Gruppen Play ska ju återförenas. Fast med 3 personer. en ny och två gamla.

Men ialla fall. Tillbaka till det jag snackade om innan. Doktorn bestämde då att dom ska ta odling från stumpen imorgon. (förmodligen den som är bovet till att CRP:t är högt)
Luktar bakterier och kladdar och så. Inge vidare alls. Euuuw! Sen ska jag ta urinodling. Varför fattar jag inte. Jag har ju inte besvär där.. Aja det är väl bara ta det så dom blir tysta.

Sen blir det och ta en insomningstablett och sen försöka sova. Har omläggning klockan 8 på morgonen om inget akut inträffar. Alltså måste jag upp med tuppen eftersom jag måste duscha. :( Suuck vill inte det. Det är så jäkla tidigt! Men men.. Jag får aldrig som jag vill.

God natt med er! Hoppas ni sover gott! Puss och kram!

(P:S min feber ligger på 38.4, den har gått neråt. Wihoo!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0