Min dag

Hejsan!
Hur mår ni? Jag hoppas ni alla mår bra iallafall. Här är det sådär. Har fortfarande yrsel till och från. Och stumpen krånglar ännu mer. Har börjat att vätska också. Mysigt va? Svar nej..
Inte nog med det så luktar stumpen bakterier typ. Inte alls fräscht. Känner mig lite äklig tack vare det. Men det är inget jag kan göra åt heller.
Lukten försvinner ju imorrn när allt är rent igen.

Mitt humör är också konstigt just nu. Känner mig ledsen och besvärad över stumpen men samtidigt glad över att omläggningen sker imorrn. Hur kan man vara glad och ledsen på samma gång? Går det?

För övrigt har jag inte gjort så mycket idag. Har degat i sängen hela dagen och glott på TV och det har tagits prover idag. Hoppas bara att värdena är någorluna bra. Vill inte ha blod.
Jaja. Ska läsa lite tror jag. Hoppas mamma kommer snart. Tror det blir mat från Max idag. Mumma! :)
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0