God kväll

God kväll alla läsare!
Hur har ni det? Jag har det helt okej. Är hemma på permision. Ganska skönt :)
Var hemma strax efter halv 7 ikväll. Sen har jag bara tagit det lungt. Idag var det även omläggning. Slapp duscha imorse innan omläggningen vilket var skönt. Det var inte alls bra med stumpen då. Men nu är det fräscht igen. Dock vart lindningen lite halvdan igen. Istället för att ha lindat runt midjan så vart det nästan på rumpan så mamma fick klippa bort en del av lindningen :P haha!
Men annars vart det ganska så okej.

Hemma har jag inte gjort så mycket. Gosat med katten, sett på TV. Sen fick jag sen julklapp av Jenny. en hello kitty målarbok och läppglans i hello kitty. Tack!
Julklapparna har varit hos  pappa. Det är därför jag fick dem nu sent. Men det gör inget :)

Nu ska jag kika lite på webb-tv. Får se om jag hittar något roligt. Hade bra!



Fick av min läkare idag!




Det jag fick av Jenny! :) <3

Kommentarer
Postat av: muffins

hejhej, skönt att få va hemma lite emellanåt :) vad roligt med lite julklappar nu, de är ju alltid trevligt med presenter :P

ha de bra <3

2010-01-06 @ 14:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0