....

Varför ska allting kännas så tufft just nu? Inget blir som jag vill. Dagen har varit jobbig. Kan berätta lite i korta drag.
Duschade på morgonen och hade skit ont. Fick ta mig igenom det ändå.
Tidig omläggning var det och det var i och för sig skönt. Synd bara att resultatet blev åt helskotta. "A" kan inte lägga om min stump längre. Jag sa till inann att dom skulle be honom linda hårdare för det vart för löst sist. Det vart tyvärr lösare denna gång. :(
Jag fattar inte hur det kan bli såhär? Han har ju vart ganska duktig med att lägga om. Nu blir det aldrig bra när han gör det.
Stig får banne mig ta och komma tillbaka. Tror ioch för sig att han gör det nästa vecka.

Jobbigt för mig bara som måste ha detta tills på tisdag. Kan knappt sluta tänka på det.. Usch, känner mig lite ledsen..
Jaja, ska titta på nå film och käka lite nu..

Sorry för ett himla tråkigt inlägg. Kände bara för att skriva av mig lite.

Mumma!
(dock inte dte jag ska käka men smakade dom för första gången idag. jätte gott!)




Det roligaste idag! fick fem biobiljetter ´+ meny biljetter.. alltså biljetter till popcorn och dricka. bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0