Usch!

Nu har man duschat. Det gick bra. Har även tagit prover. Hoppas allt är bra.
En tråkig grej som har hänt är att jag har börjat med en antibiotika kur igen. Känns väldigt surt med tanke på att jag nyligen avlutade en kur. Jaja...

Vart lite sent med proverna. Hoppas bara det inte behövs blod för då kommer min natt bli dålig :(
För det tar ca två timmar att få svar. Då är klockan typ elva. Sen tar det en stund innan man får blodet. UscH!
Inte nog med det så börjar man bli lite nervös inför imorgon. Fattar inte varför för jag har ju gjort detta ett tantal gånger förut. Aja..

Nu ska jag ta och käka nånting och se klart på made in sweden.

Kommentarer
Postat av: Johannah

Tack så mycket Saara vännen, du med måste jag säga! :)

Hur är det med dig?

2010-02-04 @ 22:49:24
URL: http://jjohannah.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0