Söndag

Hej..
Hoppas ni mår bra och att ni har haft en bra helg. Här har det varit väldigt tufft. Anledningen till att jag inte skrev igår var att det hade hänt en grej. Den grejen tänker jag ta upp i bloggen för det kommer ändå komma fram förr eller senare. Det är nämligen så att igår fick jag reda på att min storasyster Jenny har gått bort i fredags kväll. Vill inte gå in på hur det gick till för det behöver inte ni veta men hon har iallafall gått bort.

Det vart totalt overkligt igår när jag fick reda på det. Mamma kom in i mitt hur här på sjukhuset och mas såg att hon hade gråtit och så kom det en kurator efter och presenterade sig. Jag förstod ingenting. Fast förstod ju att nånting hade hänt men trodde aldriig att detta skulle ske.
Mamma viskade bara: Något hemskt har hänt. Då började jag att gråta och mamma berättade. Det kändes totalt overkligt verkligen. Som en mardröm som man inte kan vakna upp ifrån.
Mamma berättade lite och sen kom Sanna, Jörgen och Jonas in som satt i väntrummet sålänge. Vi pratade lite med varnandra och kuratorn.

Det känns som om familjebandet har stärkts ännu mer efter detta och nu måste vi ta hand om varandra. Ta oss igenom detta och försöka leva vidare. Det är skit svårt. Jag har förlorat en syster och mamma förlorat ett barn.
Men hon kommer alltid att vara min syster och jag ska leva för henne också!


Vår fina ängel!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ville bara lämna ett litet spår efter mig.

Hittade precis till din blogg.



Sitter här och fäller tårar, kan inte i min vildaste fantasi tänka mig hur det känns att förlora en syster, eller en familjemedlem. Vill ge dig och din familj en stor varm Kram!



Du verkar vara en stark tjej med hjärtat på rätt ställe. En helgo tjej!



STOR VARM KRAM IGEN :)

2010-04-09 @ 23:13:03
URL: http://babish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0