Söndag

Har ni en bra dag? Här händer ingenting.. Haft ont hela förmiddagen nästan vilket är drygt. Fick extra smärtstillande då och det gav med sig vilket är skönt. Sen strax efter lunch har jag bara vilat. Var så trött eftersom jag var vaken sen kvart i 8 på morgonen.

Nu händer det inte heller något. Får se om pappa kommer hit ikväll. Han sa iallafall det igår. Kommer han så ska vi titta på Paranormal Activity. Haha jag känner mig otroligt feg när det gäller den filmen. Har försökt kolla på den flera gånger men stänger bara av den sen. Hehe. Ja sån är jag!
Hoppas mamma kommer sen idag. Har inte hört något från henne så jag hoppas det går bra hemma för dem. Jag får väl ringa sen om ingen hör av sig.

Nu ligegr jag och kollar på Spårlöst reprisen från måndags. Har inget att göra just nu. Skulle behöva äta för har inte ätit något men jag är inte sugen.

Hörs sen! Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de ligger över sf bio :D



/AmandaVarDet

2010-02-14 @ 23:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0