Onsdag!

God kväll!
Hur har ni haft det idag? Min dag har varit helt okej. Sov väkdigt länge idag. Fram till klockan 2 rättare sagt.. Men jag var skit trött p.ga att jag sov så dåligt natten som var. hade ju skit ont som ni kanske mnns?

mamma kom på morgonen till sjukhuset. -hon bäddade till och la sig och slumrade hon med :P hih
Då jag blev väkt vid två så skulle jag ta blododlingar. gjorde det igår också så jag fattade inte varför dom tog det igen men det var väl ett fint sätt att bli väkt på?

(Provtagningsvagnen på bild)

Sen var det dags att förbereda sig för att åka hem. Käkade lite och fixade iordning mig och åkte hem sen.
Hemma har jag inte gjort så mycket. Det är skönt att inte göra någonting ibland. Har umgåtts med min storasyster Jenny lite vilket är kul. Har saknat det!





Två bilder på mig och kissen!


Grattis på födelsedagen min barndomsvän "D" 18 år idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0