Onsdag!

Är hemma vilket är super skönt! Att få vakna upp i sin egna säng. Dock så sov jag väldigt dåligt. Madrassen är så hård som jag har. Och jag är så benig runt svanskotan. Så det liksom trycker om man ligger i samma ställning för länge. Därför vaknade jag typ tusen gånger.. Usch!
Måste verkligen ta tag i att skaffa ny madrass. Måste försöka be mamma att hjälpa mig så man kan få en luftmadrass (med pump) som liksom ändrar trycket i madrassen med gämna mellan rum. Tror man kan få tag i sånna via Hjälpmedelcentralen.
Har en sån madrass på sjukan och den funkar jätte bra. Dessutom minskar risken att få liggsår om man har sån madrass. Nu skulle jag kunna få det hur lätt som helst vilket inte är bra.

Nu är jag ensam hemma. Gör inget speciellt. Har precis tagit mina mediciner. Drygt att man måste ta så mycket som jag gör men jag klarar mig inte annars :(
Mamma kommer väl snart med Sanna. Hon hämtar henne från skolan. Sen blir det väl och käka. Börjar bli riktigt hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0