Omläggningsdag!

God kväll!
HAr ni haft en bra dag? Här har det varit okej förutom på morgonen. Hade så himla ont. Och så skulle man ogentligen duscha men det fick jag hoppa över. Vilket kändes bra. Vilade tills det var dags till att dra till OP för omläggning som var kvart över 8.
Omläggningen tror jag gick bra. Det var min favvo "gubbe" som la om :P Hihi!

Sen på uppvaket kom en läkare från smärtkliniken. Vi pratade trots att jag var trött och seg. Men det var tvungen att göras. Min värk har blivit värre sen klister grejen. Nu har han höjt värkmediciner så jag hoppas det hjälper. Annars vet jag inte vad jag gör.
Sen då jag kom till avdelningen har jag bara sovit. Det diakonisten (stavning?) Var här och pratade med mamma och jörgen men jag sov lika bra för det. Haha!

Nu på kvällen var vi till kiosken och kafeterian. Köpte en tidning så jag har nånting och läsa. Man fick en kalender till men de roliga var att jag fick 2 i min. Det måste ha blivit något fel när dom paketerar in grejerna och tidningen i plasten. Sen har vi kollat på Lets Dance. Var Samba som dansade i kväll. Det är en fin dans tycker jag och många var duktiga. Snart börjar del 2 av Lets Dance. Ska kika på det. Hoppas mina favoriter går vidare!




Syns kanske inte så bra men ser ni att det är två kalendrar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0