Nattinlägg

Sitter här och vet inte vad jag ska göra. Kan inte sova.. Är trött men får ingen ro till det. Oturligt nog fick jag blod så det kommer ju störa mig halva natten.
Det är nå fel med ventilen i rummet så det låter som om det är storm i ventilen. Jätte drygt..

Funderar på om jag ska läsa bok eller läsa lite olika bloggar fast jag redan har gått igenom dem jag läser ganska nyligen. Vem vet, det kanske är någon nattuggla som är uppe och har uppdaterat sin blogg?

Önskar er en riktig god natt iallafall!
Idag kanske det inte blir någon bloggning med tanke på att jag ska sövas längre och göra "ingreppet"



Kommentarer
Postat av: Johannah

Sv: Nej jag förstår det, men du är så stark som kommit såhär långt och kan komma längre. Jag hejar på dig! :)

Jo, med mig är det bara bra. Lite mycket i skolan just nu, men det är bara att gasa på nu, det är ju bara några veckor kvar =D

2010-02-05 @ 14:51:18
URL: http://jjohannah.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0