Mobil Bloggar

Hejsan! Mobil Bloggar just nu för orkar inte sätta igång datorn. Tror inte det blir någon mer bloggning för mig idag. Är ganska trött och har grejer som måste fixas ikväll. Som dusch t.ex. Orkar nämligen inte göra det imorgon. Ska till op kvart över åtta. Usch Usch så tidigt! Just nu är jag på sjukan. Får blod. Blod värdet låg på 74 och sist låg det på 90. Att det sjunker så fort! Jaja. Somsagt omläggning imorgon. Sen ska jag packa hem alla grejer. Det får man väl göra då man har sovit en stund efter. Eftersom man blir lite trött och seg av narkosen. Jag blir nämligen utskriven imorgon :-) dock så kommer det inte kännas så konstigt tror jag. Det blir ju nästan som förut med tanke på att jag ändå måste åka in dagen innan omläggningen. Det ända som blir lite annorlunda är att vi ska stå för kostnaderna av medicin och grejer. Det kommer bli Skit dyrt. Känns verkligen inte roligt att mamma kommer behöva betala det mesta till mig. Jag är ju trots allt 18. Men vad har jag för val? Eller vad har vi för val? Jag har ingen ekonomi. Nog pratat. Ska fortsätta kolla på glee. (Hoppas ni kan läsa texten fast den är ihop tryckt, det blir så när jag mobil Bloggar) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mammaa

Tänk inte på det gumman<3 Allt ordnar sig..De blir bättre att du få komma hem till Hem miljö...Sjukhuset är väll inte att sattsa på..

Kramis o Välkommen hem<3

2010-02-18 @ 21:17:47
Postat av: sandra

( såg du kommenterat på Hofosho bloggen)

Hofoshio vira har äntligenn startat egen blogg!

Vi som fans borde stötta henne och följa henne där nu :D

http://kandylandy.blogg.se

2010-02-20 @ 10:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0