Mobil Bloggar

God kväll! Åkte aldrig hem idag. Hade så himla ont och fick feber. Visserligen inte så mycket men ändå, det låg på 38,2. Men det var min värk som gjorde att jag inte ville hem och jag gjorde ett väldigt bra val kan jag lova. För nu börjar min värk ge med sig efter att ha fått extra smärtstillande i både tablett och intravenöst och även stesolid. Ska snart käka och ta mina kl 24.00 mediciner. Sen får vi se om jag kan somna senare eller om det blir och vara vaken halva natten. Men det hoppas jag inte. Önskar i alla fall er en god kväll och god natt! Kram på er gulliga läsare! <3

Kommentarer
Postat av: Kjartanjuni

Hi, very nice site! Good luck!

2010-12-14 @ 14:46:14
URL: http://kjartanjuni.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0