Måndag!

God morgon!
I och för sig har jag varit vaken ett tag nu. Har inte kunnat sova. Har bara haft ont och det är obehagligt m.m.. Inte kul!
Men en annan sak som är kul är att jag FÅR omläggning idag! Jippi! (fast synd bara om den skulle vara "A" igen som la om) Hahah! Nej fy.. Tur nog tror jag det var Stig som skulle lägga om. Är 99,9 procent säker för det var honom sköterskorna pratade med och han sa att det gick.

Så nångång efter lunch drar jag till OP. Ska bli himla skönt med omgjort. Det vart verkligen inte bra sist.
Usch måste dessutom förmodligen plåga mig igenom duschen innan. :S
(har inget emot att duscha men det är jobbigt då det inte känns bra)

En tråkig grej som har hänt idag är att jag har fått ge bort biljetterna till Musikalen.. Bara inget blir inställt på fredag nu. Då blir man ju ledsen nu när man inte har biljetter. Men samtidigt förstår man lite ändå att dom måste ha tid att kunna ge nån annan biljetterna eftersom man räknar med att jag inte kan gå.. Men surt skulle det verkligen kännas om nånting blir inställt. Jaja.. Får vara glad för mina biobiljetter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0