Lördag

God eftermiddag!
Nu är det sportlov vilket är super skönt! Men jag skulle faktist behöva plugga lite i alla fall. Ligger inte så bra till.. Inte roligt alls. Men det är ju mitt eget fel så jag har mig själv att skylla. Inga kommentarer om det.

Jaha, Idag är det lördag. Har inget bestämt om vad jag ska göra. Blir och vara hemma som vanligt och bara ta det lungt. Mitt liv typ. Men jag har inge lust till något annat heller. Funderar på om jag ska ta mig upp sen när mamma kommer tillbaka. Hon är nu och hämtar Sanna och Jossan från stallet. Sanna har en sköthäst som hon tar hand om några dagar i veckan. Är glad att hon har den så hon har något att göra :)
Min älskade lillasyster! <3

Jaja, funderar på och kolla på nå film men jag vet inte. Någon som har sett Patrik 1,5? Är den bra?
Ja ikväll är det Sista delfinalen i Melodifestivalen. Det ska man ju se! Hoppas det är någon bra låt med. Det mesta har ju bara varit skitlåtar typ. Eric Saades låt är bäst hittills.
Nu ska jag fundera på vad jag ska göra. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0