Lördag!

God kväll!
Har ni haft en bra dag? Min dag har vait helt okej. Haft Carro hem till Hallsta för första gågen vilket var kul :)
Dock så tog det tid för henne att komma hit. Meen det var inte hennes fel. Det brukar vara så när man åker taxi. Dom är typ sena. Sen så ska man samåka. Vädret är inte det bästa och sen var det en olycka så dom fick åka en annan väg. Men hon kom hit tillslut.
Vi målade, fikade och så. Annars har jag inte gjort så mycket annat. Sov länge idag.

Nu gör jag inte så mycket. Är trött och vet inte riktigt vad jag sska göra. Det blir nog och ta det lungt fram tills melodifestivalen börjar :) Har hört att darin ska vara med. Stämmer det? Hoppas låten är bra :P
Hade bra alla! Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0