Hemma igen!

Nu är jag hemma igen. Vädigt skönt att vara hemma. Är dock skit hungrig. Hihi hoppas mamma gör något snart som jag kan käka. Mamma är min lilla betjänt!



Livet skulle inte vara lätt utan henne. Jaja. Idag var det omläggning på sjukan kvart i ett. Innan det så duschade jag och fick min lymfmassage. Det är så skönt med det. Tänk om man kunde få massage typ varje dag. Det vore verkligen inte fel. Men då kanske man tröttnar eller nåt?
Efter omläggningen så var jag på uppvaket. Fick lite smärtstillande för jag hade ont. När det hade gått en tid så frågade dom om jag ville tillbaka till avdelningen. Jag ba nej. Hahha!
Men det är så mycket lugnare på uppvaket så jag fick stanna en stund till och sova bort narkosen.

Sen så vart jag tvungen att dra till avdelningen. Jag kan ju inte bosätta mig på uppvaket. Hah det vore fint! ;)
Mamma och jörgen kom senare en snabbis. Fick hjälp med lindorna och så sov jag en stund till.

Vart lite störd minns jag då en personal kom in fem minuter innan jag skulle vakna(hade sagt det till dom att "den tiden sover jag till") Men hon kom in fem minuter innan och frågade om det går bra. Då vart jag lite sur! Kunde hon inte ha kommit fem minuter senare??
(jag är ibland ganska sur när jag är trött)

Jaja nu MÅSTE jag ha något i magen.. Har inte ätit något och jag är såå hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0