God natt!

Försökte blogg igår men det gick inte. Tänkte snabby bara skriva om fredagen.
Hade omläggning som vanligt. Kvart över 8 hade jag tid. Det var en studerande som var med på omläggningen. Det gick jätte bra. (stig la om)
Sen fixade man mina tänder samtidigt. Lagade hål och så. Jävlar va det kändes i munnen efteråt. :O
På kvällen var det dags att packa ihop allt. Blev ju utskriven. Mamma och Jörgen kom också. Sanna kom tidigar med en kompis.
Kul att vara utskriven men det blir ändå inte så stor skillnad. Jag menar, förut då jag hade permis åkte jag in dagen innan omläggning och hem samma dag som omläggningen på kvällen. De e samma nu..
Jaja har väl inte så my ket mer att skriva. Är hemma nu och det är skönt :)

Alla sover och jag ska väl göra detsamma. Bloggar inte från min dator just nu utan de e familjens. Får inte igång internet på min. Så nu måste jag dela dator sålänge. Men jag ska bråka med min dator senare. Nu ska jag sova.
God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0