god natt!

Nu har man varit hemma ett tag. Har inte gjort något speciellt. Bara kollat på TV och glott på datan. Ska väl snart göra som alla andra gör här - sover..
Men jag vet inte om jag kan. Känns så konstigt att vara hemma när Jenny inte finns här. Saknar henne så mycket! <3 Det känns totalt overkligt att hon har gått bort i sängen som är här i samma rum som jag är.
(jag ligger inte i den)

Ska kanske kika på något avsnitt av livet enligt Rosa som jag laddade ner förut. Har dock inte laddat ner alla än.
Sen hoppas på att Sannas djur håller tyst. Hon har ju två råttor, en hamster och två gerbiler.
Hamstern lever verkligen livet på nätterna! ;D Nej usch! Jobbig är den bara då.

Jaja. God natt med er!

PS: Igår hade jag besöksrekord! Wihiii! :D Tack! (inte för att det gör så mycket. bloggen är ju först och främst till mig själv och så är ni självklart VÄLKOMMNA in och titta runt) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0