God natt!

Vill önska er en god natt!

Min Söndag har inte bestått av så mycket.. Det är fortfarande svårt att smälta det som har hänt. Att det bara är jag, Sanna och Pilla kvar.
Jaja. Vi tillbringade dagen på sjukhuset. Carro kom förbi ett tag vilket var kul för hade inte träffat henne på ett bra tag.
Sen har vi bara tagit det lungt. Sov en stund på eftermiddagen då mamma och Jörgen var hem och gick ut med hundarna. Sanna satt vi datorn då.

Sen kom Pilla. Vi pratade med en diakonissa (stavning?) om det som har hänt. Jag tycker dock det är jobbigt att prata om och om igen om samma sak. Man får ju ändå ingen svar på det man vill. Den enda som kan ge svar är Jenny.. Men det går ju inte.

Nu alldeles strax ska jag försöka sova. Har rätt så ont. Så sitter nog vid datorn tills det går över eller minskar.
Senare idag kommer Emily på besök. Det ska bli trevligt. Hoppas ni mår bra.

Glöm inte att ta hand om era nära och kära!

GOD NATT MED ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0