God kväll!

hm mycket konstigt. Skrev ett inlägg tidigare idag men den verkar inte ha dykt upp i bloggen. Eller är det min dator som är dum och inte ser den?
Ni kan ju säga om ni ser inlägget.

Jaja. För övrigt har jag inte gjort nånting idag. som vanligt med andra ord. Men det finns inget att göra här.. Allt är så tråkigt. Min antibiotika kur är i allafall över så jag åker nog hem snart nångång. Vill vara hemma litegrann också.

Idag har det tagits prover inför imorrn. Fick vara glad ett litet tag idag iallafall. Stig hade sagt att det var okej med omläggning idag istället för imorrn. Jag vart ju självklart skit glad. Men sen hade akuta kommit ivägen så jag får vänta tills imorgon ändå. Men det förstår jag ju. Är det akut så måste dom ju ta det och jag ska ju igentligen inte läggas om på måndagar ändå. Men det känns bara så himla jobbigt med stumpen så självklart blev man ju lite ledsen.
Sen har jag i stort sett bara sovit och vilat. Mamma kom strax efter fyra med Pizza :) Vart en Opera! (pizza alltså) haha!
Gott gott!

Blev av med "mina" biljetter till musikalen nu idag. Vart tvungen att ge bort dom. Hoppas innerligt att inget blir inställt nu på fredag för då blir jag ledsen. Nu när jag inte har biljetter. Det är bara att hålla tummarna att allt sker som det ska. Jag förstår ju att jag inte kan behålla biljetterna heller eftersom man räknar med att jag ska göra ingreppet  och inte kan gå. Nån annan måste ju ha tid att kunna planera och förbereda sig för musikalen.
Jag får glädjas över mina fem biobiljetter så länge. Känns ju inte lika kul men bio kan ju vara trevligt då också men inte på samma vis.

Ja det är det som här hänt idag. Ska snart prata med sköterskorna om man kan duscha idag istället för imorgon. Är ganska rädd. Det känns som om det vill rinna igenom. Är det blött så "kopplar" jag bara ihop det till blod. Men det kan ju likagärna vara vanlig sårvätska. För det vätskar rätt mycket nu för tiden.

Gud vad jag LÄNGTAR tills imorgon!! (omläggning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0