Fettisdagen

Jag skulle ha skrivit här i går kväll men det gick inte att komma in på bloggen. Var riktigt irriterad på det!
Igår kom faktist pappa på besök! :) Vilket var kul för jag hade inte sett han på ett tag. Då stannade han i en timme bara men men.. Bättre det än inget :P
Sen var mamma, Sanna och Jörgen här igår också dom åkte strax efter 21.00. Vi tittade på Familjen annorlunda. Himla bra program. Förstår inte hur dom orkar med så många barn. Skulle aldrig kunna tänka mig att ha så många..

Jaja. Idag är det omläggning. Har duschat inför det och är i stort sett klar inför det. Drygt att tiderna ändras hela tiden. Blir väkt klockan 8 och tar medicinerna. Sen säger sjuksköterskan att omläggningen bli klockan 11 istället för efter lunch som det igentligen ska vara på tisdagar. För dom hade inte så många operationer idag.
Så jag fick sova en timme till (mamma kom undertiden) och sen var det bara in i duschen i tro om att det skulle bli klockan 11. Men nää tiden ändrades till klockan ett istället.

Nu ska jag kika på Americas next top model. Har haft lymfmassage. Super skönt! :)





Och ikväll ska jag hem på Permis. Ska be mamma skaffa hem semla eftersom det är fettisadgen! :D

Kommentarer
Postat av: Laila

Så söt :)

2010-02-16 @ 20:22:17
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0