Tips om en sida för folk som gillar smink!

Vill tipsa om en sida för dom som gillar smink och sådant. Sidan är först och främst för tjejer men det är klart man som kulle kan prova! Det skulle nog vara häftigt.

Man laddar upp en bild på sig själv framifrån. Titta rakt i kameran. Sen laddar man upp det på taaz

Har för mig att man måste vara registrerad för att kunna ladda upp egna bilder. Men annars kan man testa sminka på modellbilderna som finns på sidan. OBS! Sidan är på engelska!

Tänkte visa två exempel som jag gjorde idag:




Före - Efter



Före - Efter

Gillade den sista bäst. Tyckte om håret på den bilden. Kanske är något att spara till? :)

(så som jag tog kortet på sista är bäst att ta till sidan, den första tog jag lite underifrån)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0