Skriver ett godnatt inlägg nu!

Börjar bli väldigt trött. Har kollat på Bonde söker fru nu på kvällen och även pluggat några tal. Bättre några än inget som sagt!
Nu ska jag titta runt på dom bloggar jag läser, sen ska jag väl ta något att äta. Har svårt och sova om jag är hungrig. Hihi!
Ska fråga mamma om hon kan göra iordning te. Det är ganska kyligt i lägenheten så lite varmt att dricka skulle göra susen. Hon gav mig kall saft. Det kan ju vara gott det med men det gör att jag känner mig ännu kallare. Huh!

Titta va fina grejer jag hittade på en hemsida som heter: hellokittyshoppen



Hörlurarna och äggkoppen var coolast. Dom hade grejer som man kan ha i hemmet som äggklocka, olika muggar, glas, badrumsmatta, duschdraperi, bakform, spatel (till köket), dom hade t.om pepparkaksformar. Allt i hello kitty!
Blir nog kanske att skaffa hem i sin framtida bostad (tror nästan jag rabblade upp allt dom har till hemmet) Haha! Dock var det ganska så dyrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0