Ska försöka imorrn..

Nu för tiden är jag alldeles för trött för att blogga, men ändå vill jag göra det. Så ursäkta att den är tråkig för tillfället. Ska försöka skriva imorrn om mina senaste dagar och så har jag även lite recensioner och pyssel jag har gjort, samt visa vad jag fick av min syster som var i Thailand som jag vill lägga upp. (det jag fick kommer upp imorrn troligtvis) Men som sagt. Har inte orkat tidigare.. Men det kommer väl.
Idag kan jag skriva kort att jag har haft Johanna här. Det var super kul att se henne igen och jag har saknat henne. Skriver mer imorrn om det.

Jag ska väl titta runt lite på nätet snabbt och sen försöka sova. Är skit trött! Imorrn ska jag försöka sova ut om jag inte har ont och så. För kommer troligtvis vara hemma ensam senare på förmiddagen och en del av lunchen. (tror jag) Då kan jag passa på när det är så tyst i huset 



Gammal bild på mig och Johanna!

Konstigt inlägget blev nu. Men jag är så trött och ni förstår nog vad jag menar?

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0